hari ini hari sabtu :)

assalamualaikum ....

hari ni hari sabtu , tettt . sabtu yg tergolong di antara senarai sabtu-sabtu yg amat membosankan . aku tahu , banyak lagi benda aku boleh buat . tutor pun melambak-lambak kat belakang ha , tak payah lah nak bosan sangat kan . dah lah cuti sampai hari selase . lame woooo . aku rasa mcm duk sorang-sorang je dah kat KMNS tercinta ni ha , punyelah semangat mereka-mereka semua balik rumah . hohoho . ini lah nasib orang-orang yg tak balik umah time di bagi cuti mcm ni ha . kafe pun dah mcm hidup segan mati tak mau je bukak kann , ngee :D . terimakasih banyakbanyak lah kepada incik koop dan kedai serbanika kerana membuka kedai anda . dapatlah saya , err , kami membeli megi untuk breakfast , brunch , lunch or makan sajesaje .

buat masa ni memg takde pape idea or event untuk di update di sini kecualilah kalau nak tau pasal keboringan aku , kegilaan main monopoly 2-3 malam tapi tak penah menang-menang pun , or sewaktu dengannye . kepada cik ana yg berkediaman di decqueenss , duk situ diam-diam . i can't find any interesting things about u to be write at here . muahahahaha . pliz be more interestingggg , haha !

# dah stop .....

*ini namanya mengade*

0 pipel pipel:

© PASTEL, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena